Flyerele sunt considerate cele mai bune insrumente pentru promovae atat ca efect dar si ca raport rezultat pret asa cum arata studiile din domeniu. Doar 10 secunde este perioada in care persoanele ce primesc un asemenea material decid daca il pastreaza sau nu. Flyerele ar trebui sa raspunda in 10 secunde la trei intrebari.
Peste jumatate dintre persoanele care primesc flyere cauta in ele promotii ori noutati. Un flyer care are un continut strict informativ sau doar descriptiv cu scopul de prezentare va fi sortit cu siguranta esecului. Rata de esuare a acestora in campanii pentru cei care nu respecta toate aspectele va creste atunci cand nu se asigura distributia optima pentru materiale.
Fonturile si grafica folosite trebuie sa aiba si elemente pentru un design artistic si un volum anume de scris ori un mesaj. Nu folositi acelasi flyer pentru mai multe promotii si incercati sa nu enumerati listele lungi de servicii, de preturi ori de produse. Pentru descrieri noi va recomandam brosurile sau pliantele si nu flyerele. De asemenea, se recomanda ca promovarea pentru noile produse cu ajutorul flyerelor sa aiba loc in mo constant pe tot anul. Clientii apreciaza firmele care sunt active in comunicare. Flyerele au si ele rolul de a fideliza clientii care exista deja insa va recomandam sa nu repetati camaniile si mesajele, culorile din flyere si alte elemente pentru ca publicul s-ar putea plictisi.
Sunt tot mai multe procese ce au nevoie de o foarte buna conexiune la internet si de calculatoare. Sunt si lucruri mult mai simplu de facut care inca au un efect foarte interesant si care nu ar trebui sa fie ignorate si in categoria aceasta vom include si metoele pentru reclama care implica inmanarea de pliante, de brosuri si de flyere. Este vorba despre materiale publicitare care sunt facute din una sau doua coli in format A4 in general, care sunt indoite si pe care exista posibilitatea de a pune text sau diverse imagini.
Termenii care descriu astfel de materiale pentru reclame fac referire la faptul ca dupa ce destinatarii examineaza informatiile tiparite pot considera ca pliantele sunt sau nu sunt suficient de relevante si merita sau nu a fi pastrate. Ceea ce face ca flyerele sa fie atractive ca metoda de reclama este tocmai simplitatea lor. Tot ce trebuie sa faceti sunt mai multe actiuni deloc complicate. Prima actiune este cea prin care se concepe un mesaj si o grafica ce se vor imprima pe flyere. Operatiunile pot fi facute de persoane cu minime cunostinte in domeniu insa pot fi incredintate si profesionistilor.